Home » » Фільм Двоє: Я та моя тінь / It takes two українською онлайн

Фільм Двоє: Я та моя тінь / It takes two українською онлайн

Назва: Двоє: Я та моя тінь / It takes two
Рік: 1995
Жанр: Комедія, Сімейний
Режисер: Енді Теннант
Актори: Мері-Кейт Олсен, Ешлі Олсен, Керсті Еллі, Стів Ґуттенберґ

Опис: «Двоє: Я і моя тінь» – сімейна комедія про двох дивно схожих дівчаток, які вирішили помінятися місцями. Аліса Коллвей живе в шикарному особняку з купою прислуги і батьком-одинаком Роджером. Вона розпещена і слабо пристосована до самостійного життя. Недалеко від їхнього будинку розташований літній табір для дітей-сиріт. Головною бешкетницею тут є Аманда Леммон. Ця пацанка нікому не дає спуску і виходить з делікатних ситуацій тільки завдяки заступництву виховательки Діани Барроуз, яка серйозно замислюється над усиновленням дівчинки.

Оцінити фільм :
Loading...